Slavo_T píše: Takze ak vylucis vsetky viditelne spoje , tak by som to kazdy den natlakoval a sledoval ci nahodou sa to niekde neukaze. Natlakovat a uzavriet ventily nech je cely system pod tlakom , ale uzavrety , aby sa nestalo , ze ti povoli nejaky spoj a budes vytopeny. Dufam , ze to bude iba nejake srubenie , nech nemusis sekat.
Plne súhlasím s tým čo Slavo písal, čo sa týka zisťovania netesnosti.
- ja by som to zatvoril všade, kde sa dá, no nepredpokladám že bude veľa možností okrem hlavného uzáveru, a prepoja SV-TUV. Ale aj to niečo pomôže.
- Odporúčam ešte pred dotlakovaním otvoriť ventily, na prepojoch, a zistiť, či je pokles v uzavretom useku.
- Ak to je však už pod omietkou, tak to môže byť skutočne na viac dní, a kontrola problematická. Odporúčam byt si na 100% istý tesnosťou pred zakrývaním.
- Pre urýchlenie odporúčam zvýšiť tlak na testovanie, podstatne skôr a presnejšie nájdeš pôvod úniku. Ja som hľadal pri 5 bar, a iba ťažko sme našli miesto úniku, no pri 9,5 bar to už veselo kvapkalo. Opakujem buď si istý, pred poterom že je to tesné.