Stránka 1 z 1

odborne zapojenie el rury pomoc

PoslaťNapísal: Štv 18. Dec 2014 22:37:09
od funtasta
Dobry den pred par mesiacmi mi elektrikar zapojil vstavanu ruru od whirpoolu bohuzial som bol nutený ju reklamovat ale stratil som servisnu knizku kde som mal potvrdenie o odbornej montazi fakturu o kupe mam... ale servis ziada aj osvedcenie o montazi
moj problem je ze elektrikar rad podpise aj opeciatkuje ze ju montoval odborne atd ale nema to kde zapisat- vo whirpoole mi doporucili napisat dake tlacivo ale ja ani elektrikar /starsi pan/ nemame ani sajnu ako to ma vyzerat...
potreboval by som pomoc moze mi niekto poslat link/subor ako ma vyzerat protokol o odbornej montazi teplovzdusnej el rury dakujem za pomoc

Re: odborne zapojenie el rury pomoc

PoslaťNapísal: Pia 19. Dec 2014 0:51:32
od tienik
Ja osobne ked je problem zo vsetecnym servisom vydavam potvrdenie zhruba nasledovneho znenia:

Vec: Potvrdenie o odbornej montazi

Potvrdzujem ze "meno zakaznika" som dna "datum" instaloval spotrebic "nazov a typ".
Zapojenie som previedol v zmysle dodanej dokumentacie respektujuc platne zakony SR a aktualne normy platne v dobe instalacie.
Zariadene bolo po instalacii riadne preskusane a jeho pripojenie podrobene odbornej prehliadke a skuske v zmysle prislusnych predpisov.

"Moje meno"
"cislo osvedcenia revizneho technika"

ver mi ze na takto formulovany list som za tie roky nedostal jedinu negativnu odpoved pri naslednej reklamacii.
Treba si uvedomit ze vacsina "servisakov" v tych servisoch nema o normach, vyhlaskach a zakonoch ani potuchy (cest vynimkam, ale zatial som sa z takou nestretol).
Ich ulohou je zamietat zamietat a zamietat. A ked zrazu vidia na prvy pohlad ze nemaju proti sebe bezneho laika a hrozi stret na odbornej urovni - na 99% kapituluju v okamihu dorucenia takehoto potvrdenia.
Ba zazil som uz aj take, ze radsej z opravenou rurou na pecenie poslali pre istotu este jednu nahradnu spiralu - asi nemali chut si dopisovat este raz :-)

Re: odborne zapojenie el rury pomoc

PoslaťNapísal: Pia 19. Dec 2014 7:35:42
od funtasta
dakujem za promtnu odpoved ako servisak bol mumak / ani bu-ani mu, ochota "maximalna"/ ale aspon nepýtal peniaze za výjazd a mrkol sa na to uvidim ako dalej bude jeho spravanie napredovat