Spájanie cu žľabov

Spájanie cu žľabov

Poslaťod dalco » Str 31. Júl 2013 20:34:01

Chcem si len potvrdiť (alebo ma opravte prosím). Cu žľaby som nadpojil s tym, že prekrytie jedného cez druhý je cca 8cm. Žľab je v miernom spáde (skúška vodou z krhly), no aj tak mierne na spojoch kvapká. Otázka: keď spoje prenitujem (koľko ks na spoj? Žľab je 28-ka), aky tmel (odporučte) použiť a akým spôsobom ho naniesť. Treba miesto tmelenia aj odmastiť? Budem povďačný za každú radu.
Obrázok užívateľa
dalco
 
Príspevky: 60
Obrázky: 3
Registrovaný: Pia 02. Apr 2010 7:59:45
Dal súhlas: 12 krat
Dostal súhlas: 2 krat




Re: Spájanie cu žľabov

Poslaťod yoyo » Štv 01. Aug 2013 7:47:06

urobil si nadpojenie zlabov sposobom 'po vode' ? Z fotiek to nie je zrejme.. . Nitovat by sa to malo. Kolko nitov to uz neviem (_bulko by ti povedal)
3-podlazny/165m2 vykurovacia plocha/Ytong 30+20EPS/36 Nobasil MPN v streche/rekuperácia/trojskla
yoyo
 
Príspevky: 1031
Obrázky: 25
Registrovaný: Pon 24. Aug 2009 11:59:53
Dal súhlas: 9 krat
Dostal súhlas: 45 krat

Spájanie cu žľabov

Poslaťod dalco » Štv 01. Aug 2013 10:07:49

Ano spoje su "po vode" ... este keby tak bulko nieco napisal ... ;-)
Obrázok užívateľa
dalco
 
Príspevky: 60
Obrázky: 3
Registrovaný: Pia 02. Apr 2010 7:59:45
Dal súhlas: 12 krat
Dostal súhlas: 2 krat

Spájanie cu žľabov

Poslaťod dalco » Štv 01. Aug 2013 10:17:42

Tu je obrázok (nešlo mi ho vložiť do "editu" zhora!)
Voda tečie zľava do prava.
Obrázok užívateľa
dalco
 
Príspevky: 60
Obrázky: 3
Registrovaný: Pia 02. Apr 2010 7:59:45
Dal súhlas: 12 krat
Dostal súhlas: 2 krat

Re: Spájanie cu žľabov

Poslaťod bulko_ » Štv 01. Aug 2013 16:56:01

na 28ku stacia 4 nity 3x6mm, spoj precinovat. Existuje aj nejaka sika T9 (nie som si isty oznacenim) ktora drzi na Cu, ale osobne tomu neverim. Po cca 20 tich metroch by som urcite dal dilataciu kvoli roztaznosti.
bulko_
 
Príspevky: 199
Registrovaný: Pia 10. Dec 2010 18:17:18
Bydlisko: KE
Dal súhlas: 38 krat
Dostal súhlas: 17 krat

Spájanie cu žľabov

Poslaťod dalco » Štv 01. Aug 2013 18:49:35

_bulko: Ďakujem za radu.
... a čo tak zanitovať a potom pretrieť tmelom? ... hlúposť?

S týmto príspevkom autora dalco súhlasil
sigma
Obrázok užívateľa
dalco
 
Príspevky: 60
Obrázky: 3
Registrovaný: Pia 02. Apr 2010 7:59:45
Dal súhlas: 12 krat
Dostal súhlas: 2 krat

Re: Spájanie cu žľabov

Poslaťod sigma » Štv 01. Aug 2013 22:32:19

Súhlasím s tým, že je to hlúposť.

Toto su hlinikove, ale postup je taky isty:
http://www.ceskestavby.cz/clanky/jak-na ... 19721.html
Obrázok užívateľa
sigma
 
Príspevky: 1869
Obrázky: 10
Registrovaný: Str 19. Nov 2008 9:23:12
Bydlisko: NR
Dal súhlas: 333 krat
Dostal súhlas: 108 krat

Re: Spájanie cu žľabov

Poslaťod jan45 » Pia 02. Aug 2013 9:26:36

čo tak zaletovať? Nity neuškodia.
http://vegetacnecistiarne.blogspot.sk/
jan45
 
Príspevky: 531
Obrázky: 8
Registrovaný: Ned 25. Júl 2010 11:41:56
Bydlisko: Bojnice
Dal súhlas: 365 krat
Dostal súhlas: 39 krat

Re: Spájanie cu žľabov

Poslaťod sigma » Pia 02. Aug 2013 11:39:09

Hlupost je tmelit po zalozeni zlabov do seba. Tmelit treba pred zalozenim, potom len zahladit. (to je v tom postupe) Sikaflex 11FC.
Nity su dolezite, dolezite je aj ich umiestnenie - nie na dne. Ale riesit par kvapiek, co prejde cez nit pri lejaku...
Obrázok užívateľa
sigma
 
Príspevky: 1869
Obrázky: 10
Registrovaný: Str 19. Nov 2008 9:23:12
Bydlisko: NR
Dal súhlas: 333 krat
Dostal súhlas: 108 krat

Spájanie cu žľabov

Poslaťod dalco » Sob 03. Aug 2013 6:06:57

Ďakujem za príspevky. Urobím to ako mi radíte.
Obrázok užívateľa
dalco
 
Príspevky: 60
Obrázky: 3
Registrovaný: Pia 02. Apr 2010 7:59:45
Dal súhlas: 12 krat
Dostal súhlas: 2 krat

Re: Spájanie cu žľabov

Poslaťod bulko_ » Štv 08. Aug 2013 11:58:07

sigma píše:Hlupost je tmelit po zalozeni zlabov do seba. Tmelit treba pred zalozenim, potom len zahladit. (to je v tom postupe) Sikaflex 11FC.
Nity su dolezite, dolezite je aj ich umiestnenie - nie na dne. Ale riesit par kvapiek, co prejde cez nit pri lejaku...


Nity musia byt stale, ci je tam tmel alebo to je precinovane. Opakujem vzdy. Tmelia sa aj nity aj spoj. Medzi zlaby tmel nemusi ist, ale moze. Sika 11FC na Cu nedrzi, na to je sika s oznacenim AT.

Je skoro hriech medeny plech tmelit - uz ked tak cinovat :lol:

S týmto príspevkom autora bulko_ súhlasil
jan45
bulko_
 
Príspevky: 199
Registrovaný: Pia 10. Dec 2010 18:17:18
Bydlisko: KE
Dal súhlas: 38 krat
Dostal súhlas: 17 krat





Späť na Strecha, podkrovie

 


  • Súvisiace témy
    Odpovede
    Zobrazenia
    Posledný príspevok

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia