boro píše:Protherm má výnimku zo všeobecnej dvojročnej záručnej lehoty?
Podobné požiadavky ovplyvňujúce stratu záruky by sa dali považovať za neprijateľné obchodné podmienky.
Gapson píše:Mňa na toto upozornil kurenár hneď pri montáži kotla.
tienik píše:3. Stalo sa co sa stalo, ok, nedodrzal servis - opravu si hradi z vlastneho. Ale podla mna to nema a zakonne nemoze mat vplyv na zaruku ostatneho.
MartinH píše:Tomuto nerozumiem, ako to myslis - kotol je celok, co je to ostatne?
bobino píše:Mna by zaujimalo ze kolko by stala servisna prehliadka? Mozno by ani vela neusetril v pripade zarucnej opravy - ja mam ties takyto kotol a len za spustenie chceli vsetci servisaci na okoli 60 eur (servisna ma este iba caka)
Späť na Vykurovanie, ohrev vody, kotly
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia