Rucny nakres dispozicie

Rucny nakres dispozicie

Poslaťod medicinman » Str 22. Nov 2017 21:13:35

Dobry den,
chcel by som Vas touto cestou poprosit o Vase nazory na dispoziciu v planovanom projekte domu. Vopred sa ospravedlnujem za kvalitu, je to len amatersky rucny nakres s doplnenym popisom miestnosti - som laik a nakresy ani len v skicari mi nejak nejdu.. Jedna sa o hruby nacrt dispozicie a rozlozenie miestnosti v dome, hrubo orientacne - t.j. moja predstava, ktoru by som chcel zadat architektovi. Planovane to bude ako bungalov na pozemku 30X30m, prijazdova cesta je na dolnom okraji, orientacia pozemku je viac-menej severna, sever je v ľavom hornom rohu.. Terasa je zamerne planovana viac na vychod a ciastocne na juhovychod, aby popoludni dom tienil.. osadenie domu by malo byt v zapadnom rohu pozemku..
Za vsetky postrehy budem vdacny..

Edit: do priestoru na chodbe medzi kupelnu a WC je planovane solo umyvadlo a stena z mliecneho skla na presvetlenie chodby..
Prílohy
medicinman
 
Príspevky: 7
Registrovaný: Uto 20. Jan 2015 18:22:48
Dal súhlas: 0 krat
Dostal súhlas: 0 krat




Re: Rucny nakres dispozicie

Poslaťod WYSIWYG » Štv 23. Nov 2017 10:02:45

Takéto kreslenie v skicári nejde ani profíkom, na to sú iné programy.
:-)

Ale k veci:
Vraj, proti gustu žiaden dišputát, ale nejaké overené princípy by sa hádam mali dodržiavať.
Dom je pôdorysne zložitý - a teda aj z pohľadu vykurovania a tiež povrchovej úpravy a tvroby krovu.
3x WC rozhádzané po celom dome znamená celý dom prešpikovaný vodou a kanalizáciou - komplikovaná výstavba, zdvihne cenu.
BTW, ktorým smerom bude prívod sietí/ odvod kanalizácie? Na juh, či juhozápad? Bude verejná kanalizácia, alebo žumpa?
Komora uprostred domu? Aké tam bude vetranie? Cez strop veternou rotačnou hlavicou?
Ak nie, potom je to teplá komora (navyše vedľa technickej miestnosti, kde bude kotol, všakže? - a aké bude vlastne vykurovanie?) a pýtalo by si to ešte inú miestnosť - pivnicu. Bude?
Práčka bude v technickej miestnosti?