dodatocna montaz rekuperacie?

dodatocna montaz rekuperacie?

Poslaťod james18 » Str 23. Sep 2015 13:14:24

Zdravim,chcel by som sa ako laik v tejto problematike spytat,ci je mozne dodatocne dorobenie rekuperacie v bungalove.Mam SDK strop a nas nim vatu v ktorej si to teoreticky viem predstavit.
V projekte som rekuperacku nemal ani sa o nej neuvazovalo,ale chcel by som teraz vediet ci je to mozne dorobit alebo je to absolutne vylucene.
Dakujem.
james18
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Pon 21. Sep 2015 22:19:31
Dal súhlas: 0 krat
Dostal súhlas: 0 krat




Re: dodatocna montaz rekuperacie?

Poslaťod bladerunner » Str 23. Sep 2015 15:24:58

(skoro) všetko je možné ;)
bladerunner
 
Príspevky: 1245
Registrovaný: Pon 05. Okt 2009 20:10:55
Dal súhlas: 72 krat
Dostal súhlas: 126 krat

Re: dodatocna montaz rekuperacie?

Poslaťod emkac » Str 23. Sep 2015 15:31:22

mozne to samozrejme je..... bavime sa asi o centralnej rekuperacke, ze?


a) vliezt pod strechu, natiahnut zvonka dve hlavne ruru na privod a odvod vzduchu a poriadne ich zaizolovat
b) samozrejme treba opravit fasadu alebo podhlad, odkial tie rury pojdu
c) spravit diery skrz vatu a SDK to nejakej technickej miestnosti a zviest ich dole..... opat rury zaizolovat a opravit parozabranu
d) od jednotky viest odvody a privody vzduchu do izieb = rozobrat SDK strop, natahat rury, opravit izolaciu, opravit parozabranu, nahodit SDK strop
e) namontovat jednotku
Quis custodiet ipsos custodes?
Obrázok užívateľa
emkac
 
Príspevky: 2992
Obrázky: 7
Registrovaný: Str 19. Nov 2008 16:12:05
Dal súhlas: 106 krat
Dostal súhlas: 273 krat

Re: dodatocna montaz rekuperacie?

Poslaťod steve33 » Str 23. Sep 2015 15:53:03

Este by som doplnil ak mozem:
-urobit pod stropom kastliky z SDK a tadial viest rury do kadej izby alebo . Ale vsetko zalezi od podorysu a dalsich veci. Ale vsetko sa da :drink
Sent from my BlackBerry Q10
Obrázok užívateľa
steve33
 
Príspevky: 432
Obrázky: 0
Registrovaný: Pia 15. Okt 2010 22:00:29
Dal súhlas: 20 krat