Cena komplexnej rekonstrukcie podkrovia

Cena komplexnej rekonstrukcie podkrovia

Poslaťod Razz » Pon 12. Aug 2013 19:24:36

Pekny den,

rad by som sa informoval ako laik k teme, z ktorej som zmateny.

Na nasom starom dome by sme radi prerobili povalu na podkrovie, v ktorom by sme chceli vybudovat 4 izby, kazdu so socialnym zariadenim (sprcha + wc) za ucelom prenajmu (je to v zaujimavej turistickej lokalite). Plocha strechy je cca. 20 x 6 m. Rad by som sa opytal, ci niekto nevie odhadnut kompletnu aspon orientacnu cenu takejto prestavby - treba urobit uplne vsetko - od zhodenia starej strechy, venca, noveho krovu, stupaciek az po vybudovanie novych izieb.

Zmatok mam z toho, ze odbornik, ktoreho som si pozval to odhadol na 100 000 €, jeden moj znamy ale urobil podobnu rekonstrukciu na dome s podobnou plochou povaly za 15 000 €. Ten rozdiel je obrovsky, hladam preto nejake "objektivnejsie" informacie, pripadne niekoho, kto mi da zakladnu radu. Dakujem.

Rasto
Razz
 




Re: Cena komplexnej rekonstrukcie podkrovia

Poslaťod Ludo » Uto 13. Aug 2013 8:07:01

za 15 tisic - tak mozno ak bude drevo zadarmo z urbaru a kamosi budu makat za pivo a trvat to bude cele 2 roky :lol:
za 100 tisic - iste, poniektore firmy si tolko zapytaju :oops:
ono vsetko zalezi co tam vlastne budete robit , bolo by fajn mat k tomu nejaky projekt aj s vyjadrenim statika
a potom uz projektant vyrata kolko akeho materialu treba na ten projekt
a az potom sa daju porovnavat ponuky, ci zhanat alternativy materialov a postupov
inak to je vsetko len od oka a v intervale 15 az 100 tisic
kedze to moze stat aj tolko aj tolko.....
aj ked podla mna pravda bude niekde uprostred, teda za cca 50 tisic by ste to mohli zmaknut
skusil by som to nadmurovat a riesit pultovou strechou, chodbu pekne popri kraji domu po celej dlzke
ale aj tak, izba cca 5x5 uz aj s kupelnou neni nic moc-aj ked na prespanie pre 2 ludi staci
Ludo
 
Príspevky: 1781
Obrázky: 0
Registrovaný: Str 19. Nov 2008 16:33:55
Dal súhlas: 153 krat