Ako sa naucit zvarat ?

Re: Ako sa naucit zvarat ?

Poslaťod Palino007 » Ned 07. Okt 2012 14:30:26

Vydra píše:TomasHo: tá moja poznámka o youtube bola myslená vo všeobecnosti. Nie som odborník na zváranie, viem si všeličo spraviť, ale kde je potrebné mať 100% istotu z hľadiska funkčnosti a pevnosti, volám vždy človeka od fachu.

Tie videá sú fajn, laikovi ozrejmia pár základných vecí. Ja akurát vidím problém v niektorých dnešných mladých ľuďoch, ktorí nepozerajú na hranicu medzi virtuálnym a reálnym svetom a pri určitej dávke až nezdravého sebavedomia sa potom púšťajú do odvážnych projektov. Ak nevychádzajú podľa ich predstáv, vinní sú všetci naokolo. Najlepšie tí, ktorí niečo navrhujú, predávajú, servisujú a majú s tým dlhoročné skúsenosti, no aj pri veľkej snahe nedokážu robiť zázraky z večera na ráno, aj keď na internete sa to predsa dá :!: ;)

A dosť bolo psychológie a sociológie, teraz už späť k zváraniu :)

No ja by som z toho az taky respekt nemal. Ja som si tiez len na youtube pozrel ako bagruje, pozical som si bager a docela mi to slo ;)

S týmto príspevkom autora Palino007 súhlasil
atik
Palino007
 
Príspevky: 187
Obrázky: 4
Registrovaný: Uto 19. Apr 2011 9:50:52
Dal súhlas: 0 krat
Dostal súhlas: 5 krat




Re: Ako sa naucit zvarat ?

Poslaťod day » Ned 07. Okt 2012 14:36:05

Neviem odkial si, ale zozen si zvaraca aj so zvarackou za cca 6€/hod a mas po starostiach.
Obrázok užívateľa
day
 
Príspevky: 550
Registrovaný: Ned 30. Máj 2010 13:23:18
Dal súhlas: 46 krat
Dostal súhlas: 18 krat

Re: Ako sa naucit zvarat ?

Poslaťod pepa » Ned 07. Okt 2012 14:59:49

day píše:Neviem odkial si, ale zozen si zvaraca aj so zvarackou za cca 6€/hod a mas po starostiach.