Rozvody v dome koaxialom, rozne dotazy k satelitu

Re: Rozvody v dome koaxialom, rozne dotazy k satelitu

Poslaťod Majo 2 » Pia 09. Mar 2012 10:30:53

mne sa páči toto, hádam takéto veci zlacnejú: http://www.digizone.cz/clanky/dst-10ci- ... -dvb-s-na/
mám v tom guláš ale študujem, aj deti budú chcieť televízor vo svojich izbách.
http://translate.google.com/translate?h ... /distr.htm
trochu som sa spoliehal na Wifi, ale teda asi nie :?:
Mám hviezdicový rozvod FTP káblami ktoré ľahko vymením za koaxiál, ale aby išli do každej izby spolu mi nejak nevychádza.
Môžem použiť FTP kábel 10 žilový 0,5 mm na viac odberných miest ?
Majo 2
 
Príspevky: 1060
Registrovaný: Pon 05. Jan 2009 14:08:51
Dal súhlas: 30 krat
Dostal súhlas: 47 krat




Re: Rozvody v dome koaxialom, rozne dotazy k satelitu

Poslaťod diry » Pia 09. Mar 2012 11:16:20

Ja som riešil rozvody v dome pomocou DELTA 8 a po pevom roku som spokojný http://extranet.schneider-electric.sk/h ... delta8.asp Mám poriešený Wifi prenos po dome a v altánku, TV v izbách, kde stačí pozerať, čo pustím v obývačke a v izbe, kde chcem pozerať nezávislé programy som natiahol naviac koaxiálny kábel od paraboly a cez satelitný prijímač pozerám TV nezávislé na obývačke...
Obrázok užívateľa
diry
 
Príspevky: 87
Registrovaný: Pon 23. Feb 2009 23:16:15
Bydlisko: Košice
Dal súhlas: 3 krat
Dostal súhlas: 1 krat

Re: Rozvody v dome koaxialom, rozne dotazy k satelitu

Poslaťod Mongol » Pon 12. Mar 2012 12:16:31

tienik píše:Mozem potvrdit, vlastna potreba ma dohnala k podrobnemu studovaniu katalogov.
Schneider ma presvedcil tymi polmodulmi a idem ich vyuzit na viacerych miestach u mna v dome. Dokonca maju spolocny ramik na 4 polmoduly, takze relativne na kusku miesta mam 4 tlacitka - vynikajuca vec.
Tam maximum je az 4x SAT vedla seba ak treba :-)


Mozes prosim prezradit, ake oznacenie to ma u Schneidera, resp katalog. cislo, alebo aspon seriu v ktorej je mozne pouzivat do ramikov moduly...


Vdaka

S týmto príspevkom autora Mongol súhlasil