Niekoľko rád pri realizácii vodovodnej prípojky

Niekoľko rád pri realizácii vodovodnej prípojky

Poslaťod Johny18 » Sob 23. Apr 2011 11:21:40

Chystam sa stavat dom a nakolko som v mnohych veciach laik, bol by som velmi rad, keby ste mi pomohli s niekolkymi radami ohladom realizacie vodovodnej pripojky

1. Kde je najlepsie urobit hlavny privod vody do domu? Niekde, kde budu kupelna? Alebo to moze byt aj do kuchyne a odtial sa urobia rozvody? Uvazujem nad tym preto, ze ak by som to chcel kopat az ku kupelni, tak mam tam mnozstvo kamenov a je problem kopat. Kuchyna bude na opacnom konci domu ako kupelna.

2. Do jednej ryhy chcem dat vodovodnu pripojku, a nad to vyssie kanalizaciu. Vykopal som teda trochu vedla ryhy jamu na plastovu vodomernu sachtu, vybetonoval spodok. Na prilohe je nakreslene, ako to chcem, modra ciara je vodovod, cervena kanalizacia. Daju sa ohnut LDPE rury do takeho pozadovaneho uhla?

3. Kedze vodu potrebujeme k stavbe, preto vodovodnu pripojku riesim teraz este pred zacatim stavby. Chcem to riesit tak, ze ked uz ukladam sachtu, vykopal som aj ryhu k domu, a ked to je uz vykopane, ulozim tam aj vodovod aj kanal. Obidva potrubia zatial ukoncim pred domom, a zostatok LDPE rury bude zatial stoceny v ryhe, kym sa neukonci hruba stavba. Moze to tak byt, alebo bude v niecom problem, ak LDPE potrubie necham zatial len tak volne pred domom?
Prílohy
Johny18
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Sob 26. Mar 2011 20:57:59
Dal súhlas: 0 krat
Dostal súhlas: 0 krat




Re: Niekoľko rád pri realizácii vodovodnej prípojky

Poslaťod fabka2004 » Sob 23. Apr 2011 12:57:15