tepelna pohoda za rozumne peniaze
ved kto by taketo nieco odmietol ??
ale to je len "A",
a to tu pocut nechcem - ja chcem pocut "B"
a to "B" je
co to je za tepelnu pohodu - / pretoze je trocha, no, nazvime ju ina....-bolo by dobre ju v nejakom showroome vyskusat nazivo.../
s akymi obmedzeniami musim pocitat - / nejake tu popisal projektant - napr. nesediet 1 meter od panelu, co dalsie?/
ake budem mat prevadzkove naklady - / aj ked tu to je viac menej jasne ako vsade - kolko tepla stratim, tolko musim dodat /
co ma to investicne bude stat -/tu zvykne byt kamen urazu u predajcu, lebo o cene, o tej sa teda bavit nechcu, najprv ma musia presvedcit o vyhodach infra - chapem tento postup- takto sa predavaju veeeelmi predrazene veci , viem to, velku cast zivota som stravil obchodom/
aka je zivotnost panela - / a to podla mna nevie vobec nikto-snad len marketingove oddelenie vyda stanovisko?! /
chlapci - neviem kto vam urcuje obchodnu strategiu, ani ako ste organizovani, ale jedna vec je ista - marketingove oddelenie vam pracuje celkom dobre, len obchodnu koncepciu by som ale ceeelkom prekopal - predavaju to kdejaki zufalci a podivini, neni to kde vyskusat, veeelmi vela reci a marketingu je okolo toho - a veelmi malo referencnych zakaznikov....
otazkou je ze ci je to preto, ze je obchodna koncepcia zla /aj ked podla mna zlou je/, alebo dokonca ani ten vyrobok neni az takym zazrakom, ako ho predajcovia a marketing ospevuju / a to je uz ten horsi pripad/ - teda cisto obchodne ked som sa na to pozrel....