No zase skúsenosti: cez internet od firmy elektroexpert (internetmail) som kupoval indukčnú varnú dosku (v kamennom obchode 32000 Sk, u nich 20000 Sk). Fungovala pár týždňov a "odišla". Zavolal som im a na ich odporúčanie som oslovil zmluvný servis. Technik mi vystavil doklad o neopraviteľnosti, zaslal som ho spolu s výrobkom predajcovi a ten mi dal na výber 3 možnosti: 1. že mi vymení tovar za taký istý, ale nový, 2. vráti mi peniaze, alebo 3. môžem si vybrať iný tovar. Zvolil som 3 možnosť, vybral som si indukčnú varnu dosku inej značky. Neplatil som nič, ani dopravu!!! S nákupom na
http://www.elektroexpert.sk mám pozitívne skúsenosti.
A ku tomu LCD z Poľska dve veci: 1. rozdiel v cene je tak vysoký, že nad inými vecami sa momentálne ani nezamýšľam, ale užívam si toto čo mám! Do Noweho Saczu mám 62 km, do NAY elektrodomu 57 km. Mam viacej veci kúpených v Poľsku a samozrejme, že za tú dobu sa niečo aj pokazilo. Reklamácia výmenou kus za kus nikdy nikde nebola jednoduchšia ako tam!!!!! Z NAY mám chladničku s mrazničkou zn. Elektrolux. Od prvej chvíle vydáva akési čudné zvuky akoby v nej boli myši. Predajca mi po viacerých urgenciách poslal servisného technika a ten mi povedal, že to neprekračuje hladinu hluku a že tieto výrobky občas takéto zvuky vydávaju a bol som odbavený.....
A ďalšia vec - auta: čo som doteraz zisťoval, ak má automobilka zmluvné zastúpenie v SR tak nie je preoblém ani garančné prehliadky, ani záručné a pozaručné opravy čiže servis. Ale môže nastať situácia, kedy opravovňa bude požadovať uhradiť práce v hotovosti a klient si potom túto faktúru musí nechať preplatiť u predajcu. A zase platí, že do Peugeotu v Nowom Saczy mám 62 km a do Peugeotu v SR 57 km. A rozdiel v cene auta (Peugeot Biper) je cca. 80000 Sk...) Viem že nie som patriot, ale toto je o ekenomike......