Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod steve33 » Ned 19. Mar 2017 21:25:24

Ahojte , zacala sa nam v kupelni drolit – vypadavat skarovka. Zrejme preto , ze skara je dost uzka a hmota nebola uplne zatlacena do skary .
Poprosim vas o radu,ze ako mam postupovat a aky material zvolit .
Zrejme to bude treba cele vyskrabat , teraz neviem ci tu fugu treba este nejak rozsirit a ci pouzit nejaku dvojzlozkovu epoxidovu hmotu alebo silikon .

Ak niesom v spravnom vlakne nech ma prosim admin presunie ;)

Dakujem za priestor a za kazdu radu . :drink
Prílohy
Sent from my BlackBerry Q10
Obrázok užívateľa
steve33
 
Príspevky: 432
Obrázky: 0
Registrovaný: Pia 15. Okt 2010 22:00:29
Dal súhlas: 20 krat
Dostal súhlas: 24 krat




Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod MartinH » Ned 19. Mar 2017 22:38:47

steve33 píše:Ahojte , zacala sa nam v kupelni drolit – vypadavat skarovka. Zrejme preto , ze skara je dost uzka a hmota nebola uplne zatlacena do skary


Su to spoje, kde dochadza k vzajomnemu pohybu. K malemu, ale pohybu. Mal tam byt pruzny tmel, v kupelni sanitarny silikon. Vyskrabat skarovku; ak je v skare prazdne miesto, natlacit do nej "penovy povrazec" a potom silikonovat.

S týmto príspevkom autora MartinH súhlasil
bigben
Obrázok užívateľa
MartinH
 
Príspevky: 3658
Registrovaný: Ned 30. Nov 2008 20:02:01
Dal súhlas: 195 krat
Dostal súhlas: 300 krat

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod steve33 » Pon 20. Mar 2017 10:12:59

MartinH píše:
steve33 píše:Ahojte , zacala sa nam v kupelni drolit – vypadavat skarovka. Zrejme preto , ze skara je dost uzka a hmota nebola uplne zatlacena do skary


Su to spoje, kde dochadza k vzajomnemu pohybu. K malemu, ale pohybu. Mal tam byt pruzny tmel, v kupelni sanitarny silikon. Vyskrabat skarovku; ak je v skare prazdne miesto, natlacit do nej "penovy povrazec" a potom silikonovat.


Martin dik za info .Myslis, ze do tej uzkej skary natlacim tu penovu snuru? A aky kvalitny silikon odporucas?
Sent from my BlackBerry Q10
Obrázok užívateľa
steve33
 
Príspevky: 432
Obrázky: 0
Registrovaný: Pia 15. Okt 2010 22:00:29
Dal súhlas: 20 krat
Dostal súhlas: 24 krat

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod bigben » Pon 20. Mar 2017 10:21:20

polyetylenove povrazce sa daju zaohnat od 4mm http://www.rako.cz/rako-system/produkty ... 4-j0z.html samozrejme, mozno ma niekto aj tensie. Treba skusit pozriet aj Den Braven, ten je v kazdych (druhych) stavebninach. Ten povrazec je makky, da sa stlacit, mal by si ho dostat aj do uzkych skar.
bigben
 
Príspevky: 521
Registrovaný: Štv 20. Nov 2008 13:40:00
Bydlisko: TT
Dal súhlas: 39 krat
Dostal súhlas: 39 krat

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod MartinH » Pon 20. Mar 2017 10:36:22

steve33 píše:Martin dik za info .Myslis, ze do tej uzkej skary natlacim tu penovu snuru? A aky kvalitny silikon odporucas?


Ta snura je velmi makka. Vyskusaj a uvidis. Ak sa zmesti, daj. Ak nie, tak nie. Majstri sa tym nezvyknu zdrzovat a vysledok je na pohlad rovnaky. Spoj vsak dlhsie vydrzi, ak NIE JE prichyteny z troch stran. Preto ta snura.

Sorry, ale neodporucam nic. Ja sa silikonovaniu vyhybam, lebo ho velmi nerad robim.
Prílohy
silikon2.jpg
silikon2.jpg (16.23 KiB) Zobrazené 310 krát
Obrázok užívateľa
MartinH
 
Príspevky: 3658
Registrovaný: Ned 30. Nov 2008 20:02:01
Dal súhlas: 195 krat
Dostal súhlas: 300 krat

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod steve33 » Pon 20. Mar 2017 11:02:36

Ale mas ho v kupelni? Len si ho osobne ty neaplikoval ? Tak?
Sent from my BlackBerry Q10
Obrázok užívateľa
steve33
 
Príspevky: 432
Obrázky: 0
Registrovaný: Pia 15. Okt 2010 22:00:29
Dal súhlas: 20 krat
Dostal súhlas: 24 krat

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod MartinH » Pon 20. Mar 2017 11:30:18

steve33 píše:Ale mas ho v kupelni? Len si ho osobne ty neaplikoval ? Tak?

Ano. Spravil to kachlickar. Ja som len dokoncoval a pripadne opravoval. Naposledy som silikonoval pred mesiacom. Moje tempo je 10 metrov za hodinu :mrgreen:
Obrázok užívateľa
MartinH
 
Príspevky: 3658
Registrovaný: Ned 30. Nov 2008 20:02:01
Dal súhlas: 195 krat
Dostal súhlas: 300 krat

Re: Akú kvalitnú škárovaciu hmotu?

Poslaťod steve33 » Pon 20. Mar 2017 12:09:18

MartinH píše:
steve33 píše:Ale mas ho v kupelni? Len si ho osobne ty neaplikoval ? Tak?

Ano. Spravil to kachlickar. Ja som len dokoncoval a pripadne opravoval. Naposledy som silikonoval pred mesiacom. Moje tempo je 10 metrov za hodinu :mrgreen:


Jj. Inak 10m/h. to by mi stacilo :D
Inak dik za info.
Prajem vsetko dobre
Sent from my BlackBerry Q10
Obrázok užívateľa
steve33
 
Príspevky: 432
Obrázky: 0
Registrovaný: Pia 15. Okt 2010 22:00:29
Dal súhlas: 20 krat
Dostal súhlas: 24 krat




Predchádzajúci

Späť na Podlahy, dlažby, obklady

 


  • Súvisiace témy
    Odpovede
    Zobrazenia
    Posledný príspevok

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia