od mp1 » Str 19. Okt 2011 8:16:40
skúsenosť z minulého týždňa - telefonát na 0800 ... prepnúť na operátora a PÝTAŤ SI DÔRAZNE toho, kto je napísaný na zmluve, aj MENO A KÓD PREDAJCU. hovor je zadarmo a NAHRÁVA SA, ak by boli neústretoví, tak je na čo sa sťažovať. ja som vtedy vyreklamoval so spätnou platnosťou poplatok za papierovú faktúru - operoval som tým, že od 2008 mi ju neposielali. a k veci - myslím si, že sú schopní natiahnuť drôty po nejaký bod na pozemku, dome a následne skončiť so signálom na jednom mieste a zapnúť v druhom. pokiaľ viem, najprv musia "pustiť prúd" do vedenia a druhá partia "linku" sprevádzkuje, tretí v poradí je človek v "ústredni", na neho telefonujú tí maníci..